» hemma igen

Nu är jag hemma efter en helt hysterisk helg! Det har varit mycket trevligt med mycket bad och bastu :) Igår så tog vi en båttur och när vi var mitt ute på sjön började Elin prata om Andres Breivik och lite sånt, sedan frågade hon vilket datum som han sprängde i Oslo och allt detdär. Vi satt och tänkte lite sen kom jag på att det var den 22 juli, sen kollade jag på mobilen och då stod det 22 juli... Lite smått sjukt sådär... Sen kom vi på att vi tre var med varandra i en annan stuga 22 juli förra sommarn. True story... Och igårkväll när vi inte hade något och göra så satt vi och pratade om läskiga stunder vi våra liv, tillslut sa Elin något som gjorde att jag inte vågade göra någonting. Jag låg i sängen och var så nära på att börja gråta... Men men.. Helgen har varit grym endo :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback