» förlåt!

Hallå! Förlåt för att jag inte la upp bilder i fredags, men när jag vaknade tog jag en dusch sen blev det så att vi drog till Agnsjön ba sådär.. Så jag hann liksom inte starta datan ens. Lägger upp bilder snart ;) Helgen i Agnsjön har varit helt sagolikt mysig! När vi kom dit ställde vi ut alla möbler och hade storstädning, vi slängde ut sängarna helt eftersom Peter å Cattis kom med en ny säng som dom hade köpt till stugan. Det blev riktigt bra må jag säga! :) Igår hade Cattis och jag storstädning av bastun och bryggan, supermysigt blev det! Vi badade oh bastade efter maten igår, sedan satt vi och myste vid brasan hela kvällen samtidigt som vi lyssnade på störtskön musik ;) Idag åt vi rökt abborre med tunnbröd till frukost, sedan packade vi ihop våra grejor sedan for jag hem med Peter och Cattis eftersom dom skulle dricka kaffe hos oss innan dom fortastte till Härnösand :) Hade inte med mig kameran så ni får bara dåliga mobilbilder :) Nu ska jag ta en dusch tror jag sedan ska jag träna lite inför provet :) Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback