» badboy

Hallå! Sitter och lyssnar på De Vet Du som jag har blivit störtkär i! Idag var det ju skyltlördag och då stod vi luciakandidater å sålde lotter samtidigt som det kom folk och röstade på oss så nu har vi en lucia men jag tänker inte berätta vem! ;) Kröningen blir den 16 december i Anundsjö kyrka kl 18 så kom dit och kolla vet ja! För övrigt så har jag en hemmakväll ikväll och då passade brorsan på att dra till en kompis och lämnade hans ostkrokar och dricka till mig. Jag tog inte det när han for utan han gav det till mig, så ni ska inte tro att jag är en dum lillasyster.. ;) Ha en fortsatt trevlig kväll och njut av De Vet Du och mina vackra bilder :) Fast bara 2 bilder för kameran min dog.. Och Christine, du är en jätte gullig vän!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback